CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ WYNOSI 10 DNI ROBOCZYCH | WSZYSTKIE PRODUKTY WYKONYWANE SĄ RĘCZNIE
Cena 25 zł
* Po kliknięciu "Dodaj do koszyka" należy zaznaczyć dany wzór produktu oraz wszelkie potrzebne personalizacje. Resztę szczegółów
(tj. dane potrzebne do wykonania danego artykułu, listę gości, drobne poprawki itp.) należy wysłać na e-mail (papierowyurok.kontakt@gmail.com),
Facebooka (Papierowy urok) lub na Whatsappa
(663 896 704).
Przez daną platformę będzie odbywał się dalszy kontakt.
Co zawiera?
• Tabelę automatycznie podliczającą wszystkie koszta;
• Przydatne pytania do usługodawców (w formie cyfrowej oraz do druku);
• Tabelę z: porównywaniem usługodawców, danymi usługodawców oraz terminarzem spotkań;
• Spis najważniejszych dokumentów, miejsce na odznaczenie już załatwionych formalności oraz pole na notatki;
• Listę gości oraz ważne informacje o nich - wraz z automatycznymi statystykami;
• Kilka podpowiedzi przy przygotowywaniu się do zakupu papeterii.
Planer ten skierowany jest do osób planujących swój Wielki Dzień i chcących zaoszczędzić sobie stresu i chaosu. Jest on w pełni edytowalny, dzięki czemu jest bardzo praktyczny i uniwersalny.
Zakładki "budżet" oraz "lista gości" są zrobione tak, by wszystko robiło się niemal samo.
W "budżecie" łatwo kontrolować jaka kwota została do wydania oraz kto i ile płacił.
Natomiast w "liście gości" można szybko zerknąć ile osób będzie, kto potrzebuje noclegu, a kto ma jakieś alergie.
*W planerze zebraliśmy najważniejsze rzeczy, ale każda historia jest inna. Czasem potrzebny będzie dodatkowy dokument z parafii czy urzędu, dlatego zawsze warto upewnić się, że macie wszystko gotowe, zanim powiecie sobie „tak”.
**Planer najlepiej działa w arkuszach google.