Jak wygląda realizacja zamówień?

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ WYNOSI 10 DNI ROBOCZYCH | WSZYSTKIE PRODUKTY WYKONYWANE SĄ RĘCZNIE

Cena 25 zł

* Po kliknięciu "Dodaj do koszyka" należy zaznaczyć dany wzór produktu oraz wszelkie potrzebne personalizacje. Resztę szczegółów

(tj. dane potrzebne do wykonania danego artykułu, listę gości, drobne poprawki itp.) należy wysłać na e-mail (papierowyurok.kontakt@gmail.com),

Facebooka (Papierowy urok) lub na Whatsappa

(663 896 704).

 

Przez daną platformę będzie odbywał się dalszy kontakt.

 

Co zawiera?

• Tabelę automatycznie podliczającą wszystkie koszta;

• Przydatne pytania do usługodawców (w formie cyfrowej oraz do druku);

• Tabelę z: porównywaniem usługodawców, danymi usługodawców oraz terminarzem spotkań;

• Spis najważniejszych dokumentów, miejsce na odznaczenie już załatwionych formalności oraz pole na notatki;

• Listę gości oraz ważne informacje o nich - wraz z automatycznymi statystykami;

• Kilka podpowiedzi przy przygotowywaniu się do zakupu papeterii.

 

Planer ten skierowany jest do osób planujących swój Wielki Dzień i chcących zaoszczędzić sobie stresu i chaosu. Jest on w pełni edytowalny, dzięki czemu jest bardzo praktyczny i uniwersalny. 

Zakładki "budżet" oraz "lista gości" są zrobione tak, by wszystko robiło się niemal samo.

W "budżecie" łatwo kontrolować jaka kwota została do wydania oraz kto i ile płacił.

Natomiast w "liście gości" można szybko zerknąć ile osób będzie, kto potrzebuje noclegu, a kto ma jakieś alergie. 

 

 

*W planerze zebraliśmy najważniejsze rzeczy, ale każda historia jest inna. Czasem potrzebny będzie dodatkowy dokument z parafii czy urzędu, dlatego zawsze warto upewnić się, że macie wszystko gotowe, zanim powiecie sobie „tak”.

**Planer najlepiej działa w arkuszach google.

20 października 2025

Interaktywny planer ślubny

NOWOŚCI